Ilyen a munkatankönyv borítója.
Ha ebből tanulsz, így fogsz haladni!:
Sorszám | Várható időpont | Témakör | Óra címe | Egy kis plusz! |
1. | szept. 1. hete | I. Informatikai alapismeretek | Év eleji ismétlés | |
2. | szept. 2. hete | Mint a LEGO | ||
3. | szept. 3. hete | Tegyünk rendet! | ||
4. | szept. 4. hete | Számoljunk a számológéppel! | ||
5. | okt. 1. hete | Hipp-Hopp! Egy kis MOP! | ||
6. | okt. 2. hete | MIT TANULTUNK EDDIG? | ||
7. | okt. 3. hete | II. A szövegszerkesztés alapjai | Kezeket fel... a billentyűzetre | |
8. | okt. 4. hete | Semmi sem hibátlan | ||
9. | nov. 1. hete | Adjunk a formára! | ||
10. | nov. 2. hete | Ákombákom | ||
11. | nov. 3. hete | Levél a Mikulásnak | ||
12. | nov. 4. hete | MIT TANULTUNK EDDIG? | ||
13. | dec. 1. hete | III. Grafikai alapismeretek | Készítsünk névjegykártyát! | |
14. | dec. 2. hete | Gyertya az asztalon | ||
15. | dec. 3. hete | Fenyőerdő a hegyoldalon | ||
16. | jan. 2. hete | A megkarcolt kép | ||
17. | jan. 3. hete | MIT TANULTUNK EDDIG? | ||
18. | jan. 4. hete | IV. Imagine Logo | Játszunk robotot! | |
19. | febr. 1. hete | Csak megfontoltan, mint egy... | ||
20. | febr. 2. hete | Gyakorlat teszi a mestert! | ||
21. | febr. 3. hete | MIT TANULTUNK EDDIG? | ||
22. | febr. 4. hete | V. Bemutató-készítés | Mi is az a diafilm? | |
23. | márc. 1. hete | Én, a filmrendező | ||
24. | márc. 2. hete | Mi van a háttérben? | ||
25. | márc. 3. hete | Képes vagyok... | ||
26. | márc. 4. hete | Indul a mozi | ||
27. | ápr. 1. hete | MIT TANULTUNK EDDIG? | ||
28. | ápr. 2. hete | VI. Internet alapismeretek | Startlap a gyerekeknek | |
29. | ápr. 3. hete | Ha nem emlékszem pontosan | ||
30. | ápr. 4. hete | Keressük a Kincskeresőt | ||
31. | máj. 1. hete | Mint a könyvtárban | ||
32. | máj. 2. hete | MIT TANULTUNK EDDIG? | ||
33. | máj. 3. hete | ÉV VÉGI ÖSSZEFOGLALÁS I. | ||
34. | máj. 4. hete | ÉV VÉGI ÖSSZEFOGLALÁS II. | ||
35. | jún. 1. hete | Év végi értékelés |